Stay connected


Acum vreo cativa ani (8 sau 9 sau 10, nu mai ştiu exact), mă conectam de acasă la internet, pe linia telefonica, cu un modem ACORP 5600.

Bineînteles că orice pierdere de vreme pe net se reflecta în costurile facturii de la ROMTELECOM.

Mă gândeam la vremea aia, oare cum ar fi să am şi acasă net non-stop? Ca la job? Să las calculatorul deschis toată ziua şi să intru oricând?

Şi uite aşa, au trecut ani după ani şi internetul a pătruns încet-încet pe uşă fibră, până mi-a invadat viaţa. Acum ajung acasă şi deschid laptopul. Există şi modemuri GSM, acum.

Dacă vreau să vad cum e vremea, nu ma uit pe geam, mă uit pe ecran.

Dacă vreau să gătesc ceva, în loc să deschid Sanda Marin, mă uit tot pe ecran.

… … …

La inceput aveam un BOSCH 607, mare, cu antenă, care nu permitea decât voce+mesaje. Apoi am devenit fan NOKIA. Au urmat multe, nu mai ştiu ce cifre aveau, dar de neuitat la vremea lui a fost 6310i.

De vreun an sunt ataşat de N97, care, faţă de telefoanele de demult are şi cameră foto/video, şi MMS, şi office, excel, permite accesul la internet, aşa că dacă mă dau cu bicicleta, sau sunt la cumpărături, sau în concediu, sunt permanent conectat.

De ce mi-a venit în cap să asociez cele 2 gadgeturi ?

Pentru că m-am săturat de atâta tehnologie care mi-a invadat creierul (cu acceptul meu, iniţial) .

Trebuie să răspund la mailuri, trebuie să răspund la telefon, deşi sunt în timpul meu liber. Am ajuns să mă bucur când mi se descarcă telefonul, sau când îl uit acasă. Iar când merg în vreo drumeţie şi nu am semnal, sau nu există net, abea atunci îmi dau seama ce e adevărata relaxare.

Am scris toată treaba asta pentru că mă gândisem să renunţ la telefon (la net, încă nu :)), ba chiar am şi discutat cu familia despre asta. Mi-au zis că-s defect şi să renunţ la asemenea idei, că oricum nu o să le pun în practică … Şi am renunţat …

Dar tocmai de asta am simţit nevoia să le pun pe ecran, ca să pot vedea mereu cât sunt de dependent.

Câţi vă regăsiţi în situaţia asta?

 

Am pus şi nişte imagini ca să poată fi admirate şi de către ”ultimii veniţi”, care poate nu au văzut aşa ceva în realitate.


Acest articol a fost publicat în gadget și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Stay connected

  1. Moi zice:

    Atat de bine imi prinde vacanta intr-un sat romanesc !

    • pitikotu zice:

      Satele româneşti si-au pierdut din frumuseţea de odinioară. S-au depopulat, s-au industrializat, au îmbătrânit :(. Dar încă sunt zone frumoase in România.

Lasă un comentariu