Pastrav cu legume la cuptor


Motto: Cand iti vine cheful sa muncesti aseaza-te, asteapta, si o sa vezi ca-ti trece

Intr-un exces de zel, satul de mesele in oras, azi m-am apucat sa … gatesc 🙂

Iar cei pe care mi-am exersat talentul culinar au fost pentru inceput 3 pastravi (cam 250 – 300 g.) fiecare …. apoi … familia.

Imagine Imagine  Imagine

 Imagine

Pentru inceput i-am spalat bine – pe pastravi – care erau cam lunecosi (atentie pastravii au un soi de mucus pe ei), i-am curatat de continut, le-am indesat in burta niste felii de lamaie, pentru aroma si i-am dat cu sare si piper.

Pasul urmator a fost sa ii aliniez intr-o tava pe fundul careia pusesem hartie de copt.

Imagine

Ca garnitura, in aceeasi tava am pus niste legume congelate

Imagine

Am invelit totul cu folie de aluminiu si i-am bagat in cuptorul incins (yam yam yam abea astept sa vad ce iese).

Imagine

Dupa vreo 30 de min. … tadaaaaaaa …. surprizaaaaaa:

Imagine

 

La finalul cursei, cineva a iesit pe Locul II

Imagine

Au mers de minune cu mujdei.

 

Timp de pregatire: 20 min

Timp de coacere: 30 min

Timp de mancare: 2-3 min

Incheiere: Acum ma pregatesc sa ies in oras sa mananc si o bucata de ceafa la gratar, ca pestele cu legume e doar aperitivul 😉

 

 

Acest articol a fost publicat în gastronomie, imagini și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Pastrav cu legume la cuptor

  1. domnuio zice:

    Să-ți fie de bine 🙂 !!!

  2. Iulia tanase zice:

    Super idee! 😀 Multumiim

Lasă un răspuns

